reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martushka Cesnaková

Martushka Cesnaková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak po niečom naozaj veľmi túžiš, celý vesmír sa spojí, aby ti to pomohol dosiahnuť."(P. Coelho) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéAnimátorkaSpomienky na Málagu

reklama

Spomienky na Málagu

Sumo, Slíž a Blondínka

Martushka Cesnaková

Sumo, Slíž a Blondínka

V Málage som sa ocitla v priebehu pár týždňov. Nápad, agentúra, letisko a bola som tam. Môj kufor vážil 27kg, príručná batožina 8, a ešte som mala samozrejme kabelku. A s týmto všetkým ma po prvýkrát uvideli. Vymenili si medzi sebou pohľady, opäť sa na mňa pozreli a začali sa smiať. Ani sa im vlastne nedivím.

  • 22. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 294x
  • 6
"Španielska dedina?" Tentokrát určite. (no. 2)

Martushka Cesnaková

"Španielska dedina?" Tentokrát určite. (no. 2)

Cerveza, Cola, Fanta, Sprite... vykrikuje predavač predierajúci sa medzi sedadlami a ja si pripadám ako na futbale. Len kostýmy sú trošku iné - namiesto trenírok a trička okukujem pestrofarebné národné sexioblečky tých najslávnejších toreadorov. Veru, vyplieskané ružové elasťáky obopínajúce vypracované zadočky, či zlatom vyšívané vršky s vypchávkami robili každého Španiela v aréne ešte väčším „mačom“.

  • 20. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
„Španielska dedina?“ Možno. Pre mňa splnený sen. (no.1)

Martushka Cesnaková

„Španielska dedina?“ Možno. Pre mňa splnený sen. (no.1)

Nie, nechcem...Nechaj ma,.. nič nechcem, choď odo mňa preč!! Zúfalo kričím na dotieravú Španielku, ktorá sa na mňa vrhla rovno pred katedrálou. Obyčajne nebývam takáto hrubá, avšak po jej podivnom náboženskom monológu, počas ktorého ma stihla prežehnať vetvičkou, následne mi ju vraziť do ruky, a ešte si za to aj vypýtať peniaze, nemala som veru na výber.

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu